En liten rörig människa med tusentals tankar. Här låter jag de flöda vilt och okontrollerat. Följ med i den ständiga kampen om att hitta rätt och leva sant



14 feb. 2012

Alla hjärtans överraskningar

Idag är jag glad att jag ens tog mig upp ur sängen. Ettriga tankar har hållit mig sällskap genom natten. Man får vara glad för de små segrarna. Allt har blivit bättre och till slut eskalerat i alla hjärtans uppvaktning från oväntat håll. Min Parishemvändar mamma gav mig en bok om mitt favoritämne bara sådär, i ett prickigt packet som jag rev upp i ett huj. Därefter fortsatte överraskningarna med ett litet silvrigt kuvert med en välkänd handstil. Det var från Emma, varma och kärleksfulla Emma som är min absolut äldsta och tåligaste vän. Änglar, visst finns dom!



2 kommentarer:

  1. så mysigt med paket. jag både skickade och fick igår ♥

    SvaraRadera
  2. Min ständiga vapendragare, jag är så glad att få vara din vän! Kärlek <3
    Emma

    SvaraRadera