En liten rörig människa med tusentals tankar. Här låter jag de flöda vilt och okontrollerat. Följ med i den ständiga kampen om att hitta rätt och leva sant



8 juni 2010

aaaah


Det klassiska är gjort. Som så många gånger förr. Redan suckad frustration, redan förtvivlat gråtna tårar. Allt det där har jag lockat tillbaka. Konkret formulerat: Jag har rensat bort hela skiten som är jag på datorn.Ett tråkigt ord, datorn, en tråkig pryl men fullproppad av mig. En dator som tagit hand om mina tankar, format dem till text. Musik, bilder dokumentation av mitt liv. Människor jag har delat saker med. Inget är kvar.Jag är ledsen, jag är inte kvar. Nu är min dator grå. Den visar en massa klockor på världens alla tider. Vad det blir för väder imorgon… den är som vilken svart låda som helst, inte min förlängda arm. Inte min port till att göra orden fysiska.
Fan också.

2 kommentarer:

  1. Behöver den akuthjälp? jag kan fråga David, han brukar kunna återställa sånt som är raderat! Tack för igår förresten, det var jättemysigt :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men oj, det låter förfärligt. Åk genast till akuten!
    Kom hem till mig och gråt en skvätt.
    //Emma

    SvaraRadera