En liten rörig människa med tusentals tankar. Här låter jag de flöda vilt och okontrollerat. Följ med i den ständiga kampen om att hitta rätt och leva sant



15 maj 2010

Spionage på Storgatan.

Småsmyg är sådant man ägnar sig åt när man bor själv och vill ta reda på hur folk är när de är hemma i sitt bo och gör saker de tror att ingen ser. Det blir inte mer verklighetsdokumentärt än så. Jag brukar se min granntant dansa med sin gubbe om lördagskvällarna. De svänger, de ler och jag ler. Vad underbart tänker jag och funderar på om livet kommer att behandla mig såpass väl att jag på min ålderdom också får dansa. Dansa med min älskade tills höftkulorna rullar och inkontinensen blir obehaglig. Jag ska minsann också bli en dallrig och lycklig pensionär när jag blir stor, så det så.






1 kommentar:

  1. Du kommer få ett grymt tantliv, det är jag övertygad om.

    SvaraRadera