En liten rörig människa med tusentals tankar. Här låter jag de flöda vilt och okontrollerat. Följ med i den ständiga kampen om att hitta rätt och leva sant



26 maj 2010

En dag i mitten

Det var dagen då jag väcktes av solen, förtärde frukosten sittandes på ett balkongbord och synade äppelblomsgrönskan.Det var dagen då jag skulle somna vid havet med värmen från sanddynerna, vinden och vågornas sus som beskyddare. Det var dagen innan en resa, med en överfull resväska på köksbordet och ett fransklexikon i fickan.Det var dagen då jag började på min första självhjälps bok i jakten på ro i själen. Detta var inte dagen då det hände något omvälvande... men en dag som nu finns dokumenterad

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar resa med mor och syster. Hälsa Nice från mig. Kommer sakna dig här hemma. Puss å kram Emma

    SvaraRadera
  2. Om det är möjligt vill jag gärna ha en kopia av den boken.

    SvaraRadera