En liten rörig människa med tusentals tankar. Här låter jag de flöda vilt och okontrollerat. Följ med i den ständiga kampen om att hitta rätt och leva sant



30 apr. 2010

det är alldeles tomt i kålan


Jag är ganska tom på känslor. 3 heldagar i förvirring och allt är utsuget. Borta är tålamodet och den lugna rösten, borta är min professionella yrkesroll. Mina kära gamla, ni är så fina men ack vad ni rör till det! Ni får förlåta, jag räckte inte till för er idag.
Nu ska jag slänga på mig ett klädsamt tygstycke jag köpt för pengar det egentligen inte var värt och hova i mig vin för att fira att jag är en ung visionär med minnet i behåll. Glöm dina bekymmer, så kanske de glömmer dig eller så glömmer du att du har bekymmermen är bekymrad för att det känns som om du hade det fast du inte kan komma på vad det var. just nu.. und so weiter.....
(nä jag överlåter citaten till höjdarna istället)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar