En liten rörig människa med tusentals tankar. Här låter jag de flöda vilt och okontrollerat. Följ med i den ständiga kampen om att hitta rätt och leva sant



24 aug. 2010

123 på det fjärde ska det ske...

1. Pirrig inför nytt jobb är inte behagligt att kombinera med insomnia.
2. Har du en gång gjort valet att gå vidare och utvecklas i arbetslivet då bär det emot att ta två steg tillbaka.
3. Jag vill inte arbeta, jag vill läsa sociologi resten av livet, eller ha ett litet kafè på det där torpet, (som ännu är en stjärna i framtiden) där jag kan gå i rutigt förkläde och pyssla om mina gäster i syrènbersån.
4. Varför är inte svenskt smågodis närvarande i mitt liv när ovantstående tre punkter fördunklar mitt paradisliv?
Nya tag imorgon!
Detta är iallfall några bilder på juvelen i lägenheten.
Balkongen:






3 kommentarer:

  1. Hurra nu fick jag syn på det omtalade blå huset .
    Jag skickar dig gärna ett paket smågodis hjärtat så du fixar acklimatiseringen i nya landet
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. Ljuvilig utsikt!
    Att inte ha svenskt lösgodis hos sig kan också ses som positivt ;-)
    puss och kram

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut syrran, kan förstå att pappa blev förtjust :)
    Falkmanska är till salu här hemma förresten, om du går i cafétankar ;)
    Ses snart syrran!
    Puss
    (p.s. vet inte hur man gör för å skriva sitt namn, men det är jag syster moa (alias lille U) som är anonym)

    SvaraRadera