En liten rörig människa med tusentals tankar. Här låter jag de flöda vilt och okontrollerat. Följ med i den ständiga kampen om att hitta rätt och leva sant



25 jan. 2012

orden kom tillbaka!

Att ta till orda på sitt vis är en konst. Jag tappar mitt språk ibland. Formulerar meningar som jag tror någon vill höra, inte meningar som jag egentligen vill säga. Men så plötsligt känner jag något igen och då vill känslorna  ut i ord. Jag har saker som måste sägas. Om fula tankar och alldeles tramsigt vackra formuleringar. Det där som ingår i ett vanligt liv.





2 kommentarer:

  1. Vågar knappt skriva för jag vill inte skrämma iväg dig, men: ÅH vad glad jag blir!! :)

    (Om du undrar över den galet höga statistiken på dina bloggar så tror jag nog att jag kan ta på mig den....)

    (Och eftersom smartphones är så jobbiga att ringa o smsa med så skriver jag här: Vad sägs om bord på Fridolfs.se? Funderade på Pio.se men gillade inte menyn..)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å tack mitt käraste fan :) Fridolfs röstar jag på. Där är jättefint :)

      Radera